Goriško društvo za osteoporozo Nova Gorica

Zmigajmo se še preden nas osteoporoza načne

Preventivni programi za ohranjanje zdravja v sezoni 2020/2021

Dejavnost je namenjena čim večjemu številu članov. Cilj je skrb za lastno zdravje in ohranjanje moči za samostojno življenje. Programi so prilagojeni potrebam članic in članov. Člani koristijo programe na lastno odgovornost

Skrb za lastno zdravje - programi potekajo  od oktobra do maja naslednjega leta po programu nove sezone. Programe strokovno vodijo usposobljeni vaditelji, organizacijo prevzemajo člani upravnega odbora - koordinatorji, povezavo s člani posameznih skupin pa izvajajo animatorji skupine.

Vpisovanje v posamezni program, s plačilom prispevka, poteka v dežurstvu. Število mest je pri nekaterih programih omejeno, zaradi prostorske zmožnost. Za vse evidentirane iščemo vedno možnost vključitve v programe. 

1.terapevtska gimnastika:

vsak torek ob 16.00 in 17.00 uri - dve skupini po 1uro, vodi Tjaša Bevk, oziroma Primož Lozej, Osnovna šola Kozara

vsako sredo od 16.00 d0 17.00 ure - ena skupina po 1 uro (lažja vadba), Osnovna šola Kozara

vsak četrtek ob 9.30 ena skupina po 1 uro (Vaditelji Rok Urbančič, Mika Šport),  Telovadnica Mika šport

.  PB2930312. Vodna gimnastika in plavanje: vsak ponedeljek ob 18.00 oz. 19.00 - ena skupina, in vsak petek od ob 18.00 oz.19.00 ena skupina po 1 uro. Vaditelji Mika šport

IMG 0011 p 1

3. Vadba z žogico: se trenutno ne izvaja

P1470407

4. Joga: Vsak četrtek ob 17.00, ena skupina, vodi Alenka Magajne, telovadnica OŠ Milojka Štrukelj (Ledine)

P11604955. Nordijska hoja: vsak četrtek ob 9.00 uri pozimi, ostali meseci ob 7.00, oziroma ob 8.00uri. Program poteka po Panovcu, pa tudi poteh bljižnje okolice. Izhodišče je na parkirnem prostoru trim steze. Število udeleženih ni omejeno, program je brezplačen. 

Deset razlogov za nordijsko hojo:

  • 1. Lajša bolečine in mišično napetost v vratu in ramenskem delu.
    • 2. Ne načenja kolenskega in drugih sklepov.
    • 3. Zmanjšuje obremenitve kolen in drugih sklepov, kar je še posebej pomembno pri ljudeh s prekomerno težo.
    • 4. Izboljšuje gibljivost hrbtenice.
    • 5. Srčna frekvenca se v primerjavi s hojo brez palic pri isti hitrosti dvigne za približno 10 odstotkov.
    • 6. Z nordijsko hojo porabimo od 20 do 40 odstotkov več energije kot pri običajni hoji.
    • 7. Na uro porabimo približno 400 kilokalorij (v primerjavi z 280 kilokalorijami pri običajni hoji).
    • 8. Aktivira mišice gornjega dela telesa, na zgornjih okončinah zlasti iztegovalke komolca, zadnji predel mišic ramenskega obroča, veliko prsno mišico ter trebušne in hrbtne mišice.
    • 9. Je ena najvarnejših, učinkovitejših ter časovno racionalnih oblik športne rekreacije.
    • 10. Sodi med cenejše oblike športnih dejavnosti, saj zanjo potrebujemo le kakovostne palice.

P1120081

6. Skupinski razvedrilni ples: vsak torek od 9.00 do 10.00.  Vodi plesna učiteljica Sara Mlakar, Ob zvokih glasbe se bomo učili osnovnih plesnih korakov, razgibali telo in animirali možgančke.

PB121664

 

Goriško društvo za osteoporozo Nova Gorica
Kidričeva 9, p.p. 298
5000 Nova Gorica

05 398 55 95
(v času dežurstva)
031 334 360, 031 303 730

gorisko.osteo.drustvo
@gmail.com

DEŽURSTVO

vsak ponedeljk v mesecu
od 14.00 do 16.00

Dežurstva NI v času praznikov, med 1. 7. in 22. 8.  ter 26. 12. in 31. 12.

 GOD program20

Kronika 20 let

Naša spletna stran za svoje funkcionalnosti uporablja spletne piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Ali se strinjate z uporabo piškotkov ?

- eZasebnost direktiva EU

Zavrnili ste piškotke. Odločitev lahko spremenite.

Sprejeli ste piškotke z naše spletne strani.Odločitev lahko prekličete.

Copyright © 2013. All Rights Reserved.